Img 1992 3

Veelgestelde vragen

Waarom vindt inflatiecorrectie plaats?

Jaarlijks stijgen de prijzen van producten en diensten, en daarmee stijgen onze kosten dus ook. Zodoende zijn wij genoodzaakt om onze prijzen aan te passen om richting de toekomst een betrouwbare partner te blijven en de kwaliteit te blijven leveren die je van ons gewend bent.

Geldt de inflatiecorrectie ook voor mij?

De inflatiecorrectie is van toepassing op al onze klanten. Voor meer details of de voor jouw geldende inflatiecorrectie verwijzen we naar de e-mail die je hebt ontvangen.

Hoe ben ik geïnformeerd over de inflatiecorrectie?

Je hebt de aankondiging ontvangen in een e-mail. Deze is verstuurd door GOconnectIT namens Froukje Janssen met als onderwerp 'indexatie'. Mocht je deze mail niet hebben ontvangen, dan vragen we je eerst jouw spam of reclame inbox te checken. Daar ook niks gevonden? Neem dan contact met ons op via contracten@goconnectit.nl. We helpen je graag verder. 

Een hogere indexatie is niet opgenomen in het contract

Door de onoverkomelijke, stijgende kosten als gevolg van de zeer hoge inflatie, is het niet haalbaar om onze producten en diensten voor hetzelfde tarief aan te bieden. Hierdoor zijn wij genoodzaakt om de indexatie voor al onze klanten door te voeren en vragen we je om jouw begrip.

Wanneer gaat de correctie in?

In de meeste gevallen gaat de correctie in op 1 januari 2024. Mochten we hier door contractuele voorwaarden van afwijken dan staat de ingangsdatum voor jouw specifieke geval in de e-mail die je over de indexatie ontvangen hebt.

Blijft deze hoge indexatie ook volgend jaar van kracht?

Het is helaas onmogelijk om de toekomst te voorspellen. Dat geldt helemaal voor de macro-economische factoren die de indexatie bepalen.

Mag ik het contract nu beëindigen?

De inflatiecorrectie is geen geldige reden om het contract op te zeggen. De inflatiecorrectie is onderdeel van het contract.

Kan ik extra voordeel krijgen als ik producten combineer?

Als je interesse hebt om jouw pakket aan producten en/of diensten uit te breiden, kan er gekeken worden of er een gepersonaliseerd aanbod kan worden samengesteld -inclusief korting. Neem hier contact over op met jouw account manager.

Neem contact op

Meer weten?

Heb je andere vragen over deze indexatie? Stuur gerust een mailtje naar contracten@goconnectit.nl. We helpen je graag verder.